Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25491
Назва: Маркетингове стратегічне управління інноваційною діяльністю підприємства
Автори: Petryna, M.
Petryna, L.
Гудим, Т.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Petryna M., Petryna L., Гудим Т. Маркетингове стратегічне управління інноваційною діяльністю підприємства. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 239-242.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25491
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-76.pdf300.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.