Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25491
Название: Маркетингове стратегічне управління інноваційною діяльністю підприємства
Авторы: Petryna, M.
Petryna, L.
Гудим, Т.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Petryna M., Petryna L., Гудим Т. Маркетингове стратегічне управління інноваційною діяльністю підприємства. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 239-242.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25491
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-76.pdf300.38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.