Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25212
Название: Емпіричний маркетинг або маркетинг вражень як ефективний інструмент створення бренду
Авторы: Варавіна, Ю. В.
Научный руководитель: Антощенкова, В. В.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Варавіна Ю. В. Емпіричний маркетинг або маркетинг вражень як ефективний інструмент створення бренду. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р.; наук. кер. Антощенкова В. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 39-42.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25212
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-14.pdf301.41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.