Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25106
Название: Особливості маркетингового планування діяльності лісогосподарських підприємств
Авторы: Шевченко, Д. О.
Научный руководитель: Дашутіна, Л. О.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Шевченко Д. О. Особливості маркетингового планування діяльності лісогосподарських підприємств. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Дашутіна Л. О. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 253-255.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25106
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-89.pdf181.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.