Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25105
Название: Джерела формування та розвитку проактивної маркетингової поведінки компанії
Авторы: Шапран, О. А.
Научный руководитель: Теплюк, М. А.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Шапран О. А. Джерела формування та розвитку проактивної маркетингової поведінки компанії. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Теплюк М. А. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 249-252.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25105
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-88.pdf315.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.