Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25104
Назва: Комплекс маркетингу на ринку медичних послуг як складова дослідження маркетингового управління медичним закладом
Автори: Хижня, Я. В.
Науковий керівник : Лишенко, М. О.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Хижняк Я. В. Комплекс маркетингу на ринку медичних послуг як складова дослідження маркетингового управління медичним закладом. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Лишенко М. О. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 246-248.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25104
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-87.pdf181.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.