Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25098
Назва: Вплив маркетингових комунікацій на економічну діяльність підприємств
Автори: Тарасов, Р. Ю.
Науковий керівник : Квятко, Т. М.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Тарасов Р. Ю. Вплив маркетингових комунікацій на економічну діяльність підприємств. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Квятко Т. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 232-233.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25098
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-82.pdf149.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.