Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25074
Title: Товарна політика як інструмент маркетингу
Authors: Онопрієнко, К. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Бабко, Н. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Онопрієнко К. С. Товарна політика як інструмент маркетингу. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Бабко Н. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 188-190.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25074
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-65.pdf280.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.