Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25074
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБабко, Н. М.-
dc.contributor.authorОнопрієнко, К. С.-
dc.date.accessioned2023-03-03T12:59:50Z-
dc.date.available2023-03-03T12:59:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОнопрієнко К. С. Товарна політика як інструмент маркетингу. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Бабко Н. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 188-190.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25074-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleТоварна політика як інструмент маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-65.pdf280.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.