Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24999
Название: Система маркетингу як засіб виходу на світовий ринок сільськогосподарського товаровиробника
Авторы: Грищенко, Н.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Грищенко Н. Система маркетингу як засіб виходу на світовий ринок сільськогосподарського товаровиробника. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 83-84.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24999
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-28.pdf133.82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.