Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24991
Назва: Сучасні аспекти розвитку маркетингових інтернет-комунікацій
Автори: Бубенець, І.Г.
Бурлакова, Ж.В.
Ключові слова: онлайн-реклама;банерна реклама;тізерна реклама;інтернет-комунікації;маркетингові інтернет-комунікації;online advertising;banner ad;teaser advertisement;Internet communications;Internet marketing communications;онлайн-реклама;баннерная реклама;тизерная реклама;интернет-коммуникации;маркетинговые интернет-коммуникации
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Бубенець І.Г., Бурлакова Ж.В. Сучасні аспекти розвитку маркетингових інтернет-комунікацій. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.2. С. 213-218.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто елементи впливу банерної реклами на споживача, наведено переваги щодо використання нового виду онлайн-реклами та запропоновано впровадження тізерної реклами до бізнесу.
The elements of influencing the user by banner advertising are considered, the grounds of using a new type of online-advertising are described, and introduction of teaser advertising in business is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24991
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (9) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_1(2)__32.pdf610.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.