Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24991
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБубенець, І.Г.-
dc.contributor.authorБурлакова, Ж.В.-
dc.date.accessioned2023-03-02T22:34:03Z-
dc.date.available2023-03-02T22:34:03Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБубенець І.Г., Бурлакова Ж.В. Сучасні аспекти розвитку маркетингових інтернет-комунікацій. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.2. С. 213-218.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24991-
dc.description.abstractРозглянуто елементи впливу банерної реклами на споживача, наведено переваги щодо використання нового виду онлайн-реклами та запропоновано впровадження тізерної реклами до бізнесу.uk_UA
dc.description.abstractThe elements of influencing the user by banner advertising are considered, the grounds of using a new type of online-advertising are described, and introduction of teaser advertising in business is offered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectонлайн-рекламаuk_UA
dc.subjectбанерна рекламаuk_UA
dc.subjectтізерна рекламаuk_UA
dc.subjectінтернет-комунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингові інтернет-комунікаціїuk_UA
dc.subjectonline advertisinguk_UA
dc.subjectbanner aduk_UA
dc.subjectteaser advertisementuk_UA
dc.subjectInternet communicationsuk_UA
dc.subjectInternet marketing communicationsuk_UA
dc.subjectонлайн-рекламаuk_UA
dc.subjectбаннерная рекламаuk_UA
dc.subjectтизерная рекламаuk_UA
dc.subjectинтернет-коммуникацииuk_UA
dc.subjectмаркетинговые интернет-коммуникацииuk_UA
dc.titleСучасні аспекти розвитку маркетингових інтернет-комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (9) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_1(2)__32.pdf610.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.