Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24890
Назва: Особливості функціонування маркетингу в агропромисловому виробництві
Автори: Цимбаліст, А. В.
Науковий керівник : Голованова, Г. Є.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Цимбаліст А. В. Особливості функціонування маркетингу в агропромисловому виробництві. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р.; наук. кер. Голованова Г. Є. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 310-312.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24890
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_111.pdf185.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.