Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24890
Название: Особливості функціонування маркетингу в агропромисловому виробництві
Авторы: Цимбаліст, А. В.
Научный руководитель: Голованова, Г. Є.
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Цимбаліст А. В. Особливості функціонування маркетингу в агропромисловому виробництві. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р.; наук. кер. Голованова Г. Є. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 310-312.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24890
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_111.pdf185.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.