Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24890
Title: Особливості функціонування маркетингу в агропромисловому виробництві
Authors: Цимбаліст, А. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Голованова, Г. Є.
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Цимбаліст А. В. Особливості функціонування маркетингу в агропромисловому виробництві. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р.; наук. кер. Голованова Г. Є. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 310-312.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24890
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_111.pdf185.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.