Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24856
Назва: Управління маркетингом в сільськогосподарських підприємствах: проблеми та шляхи розвитку
Автори: Іванова, Г. О.
Науковий керівник : Потишняк, О. М.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Іванова Г. О. Управління маркетингом в сільськогосподарських підприємствах: проблеми та шляхи розвитку. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р.; наук. кер. Потишняк О. М. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 282-284.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24856
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_100.pdf199.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.