Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24856
Название: Управління маркетингом в сільськогосподарських підприємствах: проблеми та шляхи розвитку
Авторы: Іванова, Г. О.
Научный руководитель: Потишняк, О. М.
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Іванова Г. О. Управління маркетингом в сільськогосподарських підприємствах: проблеми та шляхи розвитку. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р.; наук. кер. Потишняк О. М. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 282-284.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24856
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_100.pdf199.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.