Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24830
Название: Сутність та класифікація рекламних кампаній
Авторы: Абрамова, В. С.
Власенко, І. А.
Онєгіна, О. С.
Научный руководитель: Мандич, О. В.
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Абрамова В. С., Власенко І. А., Онєгіна О. С. Сутність та класифікація рекламних кампаній. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 258-260.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24830
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_91.pdf201.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.