Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24830
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorАбрамова, В. С.-
dc.contributor.authorВласенко, І. А.-
dc.contributor.authorОнєгіна, О. С.-
dc.date.accessioned2023-03-02T09:14:40Z-
dc.date.available2023-03-02T09:14:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАбрамова В. С., Власенко І. А., Онєгіна О. С. Сутність та класифікація рекламних кампаній. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 258-260.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24830-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleСутність та класифікація рекламних кампанійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_91.pdf201.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.