Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24678
Назва: Экологическая безопасность пищевых продуктов с позиции маркетинга
Автори: Сушко, Т. И.
Мирончик, А. Ф.
Радишевская, Е. А.
Дата публікації: 20-жов-2011
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Сушко Т. И., Мирончик А. Ф., Радишевская Е. А. Экологическая безопасность пищевых продуктов с позиции маркетинга. Сучасний ринок товарів та проблеми здорового харчування : тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 20-21 жовтня 2011 р. Харків : ХДУХТ, 2011 р. С. 118-119
Серія/номер: Управління якістю харчової продукції та її екологічна безпека;Секція 3
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24678
Розташовується у зібраннях:Сучасний ринок товарів та проблеми здорового харчування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t_21.10.2011-118-119.pdf156.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.