Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24678
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСушко, Т. И.-
dc.contributor.authorМирончик, А. Ф.-
dc.contributor.authorРадишевская, Е. А.-
dc.date.accessioned2023-03-01T12:45:54Z-
dc.date.available2023-03-01T12:45:54Z-
dc.date.issued2011-10-20-
dc.identifier.citationСушко Т. И., Мирончик А. Ф., Радишевская Е. А. Экологическая безопасность пищевых продуктов с позиции маркетинга. Сучасний ринок товарів та проблеми здорового харчування : тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 20-21 жовтня 2011 р. Харків : ХДУХТ, 2011 р. С. 118-119uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24678-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУправління якістю харчової продукції та її екологічна безпека;Секція 3-
dc.titleЭкологическая безопасность пищевых продуктов с позиции маркетингаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасний ринок товарів та проблеми здорового харчування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t_21.10.2011-118-119.pdf156.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.