Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24518
Назва: Теоретичний аналіз формування комунікативної компетентності в бакалаврів маркетингу
Автори: Прядко, О. М.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Прядко О. М. Теоретичний аналіз формування комунікативної компетентності в бакалаврів маркетингу. Модернізація вищої освіти та забезпечення якості освітньої діяльності: тези доп. Першої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 31 трав. 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 114-115.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24518
ISBN: 978-966-405-480-2
Розташовується у зібраннях:Модернізація вищої освіти та забезпечення якості освітньої діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t_31.05.19-114-115.pdf113.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.