Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24518
Название: Теоретичний аналіз формування комунікативної компетентності в бакалаврів маркетингу
Авторы: Прядко, О. М.
Дата публикации: 2019
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Прядко О. М. Теоретичний аналіз формування комунікативної компетентності в бакалаврів маркетингу. Модернізація вищої освіти та забезпечення якості освітньої діяльності: тези доп. Першої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 31 трав. 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 114-115.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24518
ISBN: 978-966-405-480-2
Располагается в коллекциях:Модернізація вищої освіти та забезпечення якості освітньої діяльності

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
t_31.05.19-114-115.pdf113.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.