Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24518
Title: Теоретичний аналіз формування комунікативної компетентності в бакалаврів маркетингу
Authors: Прядко, О. М.
Issue Date: 2019
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Прядко О. М. Теоретичний аналіз формування комунікативної компетентності в бакалаврів маркетингу. Модернізація вищої освіти та забезпечення якості освітньої діяльності: тези доп. Першої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 31 трав. 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 114-115.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24518
ISBN: 978-966-405-480-2
Appears in Collections:Модернізація вищої освіти та забезпечення якості освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t_31.05.19-114-115.pdf113.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.