Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24385
Название: Фірмовий стиль як маркетинговий інструмент формування бренду компанії
Авторы: Ніколаєва, О. А.
Ковшова, І. О.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Ніколаєва О. А., Ковшова І, О. Фірмовий стиль як маркетинговий інструмент формування бренду компанії. Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", 8 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 533-535.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24385
ISBN: 978-617-7602-83-4
Располагается в коллекциях:Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_8.10.2020-194.pdf193.55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.