Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24385
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНіколаєва, О. А.-
dc.contributor.authorКовшова, І. О.-
dc.date.accessioned2023-02-28T09:06:26Z-
dc.date.available2023-02-28T09:06:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНіколаєва О. А., Ковшова І, О. Фірмовий стиль як маркетинговий інструмент формування бренду компанії. Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", 8 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 533-535.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7602-83-4-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24385-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleФірмовий стиль як маркетинговий інструмент формування бренду компаніїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_8.10.2020-194.pdf193.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.