Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24385
Title: Фірмовий стиль як маркетинговий інструмент формування бренду компанії
Authors: Ніколаєва, О. А.
Ковшова, І. О.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Ніколаєва О. А., Ковшова І, О. Фірмовий стиль як маркетинговий інструмент формування бренду компанії. Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", 8 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 533-535.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24385
ISBN: 978-617-7602-83-4
Appears in Collections:Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_8.10.2020-194.pdf193.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.