Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/23727
Назва: Маркетингові дослідження і планування маркетингової діяльності туристичних підприємств
Автори: Пономаренко, О. О.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Пономаренко О. О. Маркетингові дослідження і планування маркетингової діяльності туристичних підприємств. Традиції та інновації харчування туристів : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобув. вищ. освіти і молод. учених, м. Харків, 10 жовт. 2019 р. Харків : ХДУХТ, 2019. С. 147-149.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23727
Розташовується у зібраннях:Традиції та інновації харчування туристів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezi_10.10.19-147-149.pdf276.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.