Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТімофєєва, О.М.-
dc.date.accessioned2023-02-22T13:25:21Z-
dc.date.available2023-02-22T13:25:21Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationТімофєєва О. М. СRМ-стратегія клієнт-орієнтованого маркетингу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 656-663.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23679-
dc.description.abstractДосліджено закони клієнт-оріснтованості, функції СRМ систем та їх класифікація за рівнями обробки інформації. Розглянуто засоби комунікації підприємства з покупцями, етапи впровадження СRМ, різниця між обліковими таСRМ системами.uk_UA
dc.description.abstractLaws are explored client - oriented, functions of the CRM systems and their classification on the levels of treatment of information. Facilities of communication enterprise are considered with buyers, stages of introduction of CRM, difference between registrations and the CRM systems.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectСRМ-стратегіяuk_UA
dc.subjectклієнт-орієнтований маркетингuk_UA
dc.subjectCRM-strategyuk_UA
dc.subjectcustomer-oriented marketinguk_UA
dc.subjectСRМ-стратегияuk_UA
dc.subjectклиент-ориентированный маркетингuk_UA
dc.titleСRМ-стратегія клієнт-орієнтованого маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_93.pdf177.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.