Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23665
Назва: Методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі
Автори: Жегус, О.В.
Михайлова, М.В.
Ключові слова: маркетингові дослідження;методи;роздрібна торгівля;marketing researches;methods;retail;маркетинговые исследования;методы;розничная торговля
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Жегус О. В., Михайлова М. В. Методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 622-629.
Короткий огляд (реферат): Особливості торговельної діяльності зумовлюють необхідність використання специфічних методів їх проведення. У статті надано характеристику методів маркетингових досліджень та рекомендації з їх застосування.
The features of commercial activity to necessitates use of specific methods for their implementation. The methods of marketing research in retail are describe and their use is recommended.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23665
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_88.pdf183.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.