Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23665
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖегус, О.В.-
dc.contributor.authorМихайлова, М.В.-
dc.date.accessioned2023-02-22T11:55:15Z-
dc.date.available2023-02-22T11:55:15Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЖегус О. В., Михайлова М. В. Методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 622-629.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23665-
dc.description.abstractОсобливості торговельної діяльності зумовлюють необхідність використання специфічних методів їх проведення. У статті надано характеристику методів маркетингових досліджень та рекомендації з їх застосування.uk_UA
dc.description.abstractThe features of commercial activity to necessitates use of specific methods for their implementation. The methods of marketing research in retail are describe and their use is recommended.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectmarketing researchesuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk_UA
dc.subjectметодыuk_UA
dc.subjectрозничная торговляuk_UA
dc.titleМетоди маркетингових досліджень у роздрібній торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_88.pdf183.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.