Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23617
Назва: Розробка системнопроцесного підходу до забезпечення та управління якістю послуг індустрії гостинності
Автори: Цибулько, А. О.
Науковий керівник : Давидова, О. Ю.
Дата публікації: 8-кві-2021
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Цибулько А. О. Розробка системнопроцесного підходу до забезпечення та управління якістю послуг індустрії гостинності. Наук. кер. О. Ю. Давидова. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 201-202
Серія/номер: Сучасні проблеми менеджменту готельно-ресторанного господарства та туризму;Секція 14
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23617
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tk2_08.04.21-201-202.pdf101.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.