Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23598
Title: Основні фактори та умови досягнення якості послуг готельно-ресторанного господарства
Authors: Сидельникова, Т. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Давидова, О. Ю.
Issue Date: 8-Apr-2021
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Сидельникова Т. С. Основні фактори та умови досягнення якості послуг готельно-ресторанного господарства. Наук. кер. О. Ю. Давидова. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 189
Series/Report no.: Сучасні проблеми менеджменту готельно-ресторанного господарства та туризму;Секція 14
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23598
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_08.04.21-189.pdf96.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.