Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23570
Title: Роль соціальних медіа у просуванні підприємств ресторанного бізнесу
Authors: Клок, О. П.
Лосева, О. Г.
Issue Date: 2019
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Клок О. П., Лосева О. Г. Роль соціальних медіа у просуванні підприємств ресторанного бізнесу. Традиції та інновації харчування туристів : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобув. вищ. освіти і молод. учених, м. Харків, 10 жовт. 2019 р. Харків : ХДУХТ, 2019. С. 132-135.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23570
Appears in Collections:Традиції та інновації харчування туристів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_10.10.19-132-135.pdf298.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.