Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23570
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлок, О. П.-
dc.contributor.authorЛосева, О. Г.-
dc.date.accessioned2023-02-22T06:31:29Z-
dc.date.available2023-02-22T06:31:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКлок О. П., Лосева О. Г. Роль соціальних медіа у просуванні підприємств ресторанного бізнесу. Традиції та інновації харчування туристів : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобув. вищ. освіти і молод. учених, м. Харків, 10 жовт. 2019 р. Харків : ХДУХТ, 2019. С. 132-135.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23570-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.titleРоль соціальних медіа у просуванні підприємств ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Традиції та інновації харчування туристів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_10.10.19-132-135.pdf298.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.