Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23563
Назва: Аналіз товарної стратегії роздрібного торговельного підприємства
Автори: Прядко, О.М.
Ключові слова: аналіз;товарна стратегія;роздрібне торговельне підприємство;analysis;product strategy;retail trade enterprise;анализ;товарная стратегия;розничное торговое предприятие
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Прядко О. М. Аналіз товарної стратегії роздрібного торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 593-600.
Короткий огляд (реферат): Пропонується спосіб побудови стратегічної матриці, заснований на внутрішній інформації роздрібного торговельного. підприємства. Модифікована матриця може використовуватися в процесі стратегічного аналізу і планування товарної програми (товарного асортименту), а також в процесі контролінгу. У якості іншого інструменту стратегічного аналізу товарної програми (асортименту) пропонується кластерний аналіз.
The way of the strategic matrix contraction, based on the inside information of the retail trade enterprise is proposed. The modified matrix can be used in the strategic analysis process and the goods program planning (goods assortment) and also in the controlling process. The claster analysis is proposed as another instrument of the goods program (assortment) strategic analysis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23563
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_84.pdf174.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.