Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23563
Название: Аналіз товарної стратегії роздрібного торговельного підприємства
Авторы: Прядко, О.М.
Ключевые слова: аналіз;товарна стратегія;роздрібне торговельне підприємство;analysis;product strategy;retail trade enterprise;анализ;товарная стратегия;розничное торговое предприятие
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Прядко О. М. Аналіз товарної стратегії роздрібного торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 593-600.
Краткий осмотр (реферат): Пропонується спосіб побудови стратегічної матриці, заснований на внутрішній інформації роздрібного торговельного. підприємства. Модифікована матриця може використовуватися в процесі стратегічного аналізу і планування товарної програми (товарного асортименту), а також в процесі контролінгу. У якості іншого інструменту стратегічного аналізу товарної програми (асортименту) пропонується кластерний аналіз.
The way of the strategic matrix contraction, based on the inside information of the retail trade enterprise is proposed. The modified matrix can be used in the strategic analysis process and the goods program planning (goods assortment) and also in the controlling process. The claster analysis is proposed as another instrument of the goods program (assortment) strategic analysis.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23563
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (10)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2009_2_84.pdf174.84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.