Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23561
Назва: Моніторинг якості обслуговування споживачів у супермаркетах Харкова
Автори: Кривошеєва, Н.M.
Малєєва, Т.О.
Вінніченко, В.А.
Ключові слова: якість;обслуговування;споживачі;супермаркети;Харків;quality;service;consumers;supermarkets;Kharkiv;качество;обслуживание;потребители;супермаркеты;Харьков
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Кривошеєва Н. M., Малєєва Т. О., Вінніченко В. А. Моніторинг якості обслуговування споживачів у супермаркетах Харкова. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 578-585.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні чинники впливу на покупців при виборі конкретного супермаркету. Проведено моніторинг якості обслуговування.
Main factors of influencing customers when choosing a certain supermarket have been considered. Monitoring of the quality of service has been conducted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23561
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_82.pdf189.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.