Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23561
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривошеєва, Н.M.-
dc.contributor.authorМалєєва, Т.О.-
dc.contributor.authorВінніченко, В.А.-
dc.date.accessioned2023-02-21T20:08:05Z-
dc.date.available2023-02-21T20:08:05Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКривошеєва Н. M., Малєєва Т. О., Вінніченко В. А. Моніторинг якості обслуговування споживачів у супермаркетах Харкова. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 578-585.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23561-
dc.description.abstractРозглянуто основні чинники впливу на покупців при виборі конкретного супермаркету. Проведено моніторинг якості обслуговування.uk_UA
dc.description.abstractMain factors of influencing customers when choosing a certain supermarket have been considered. Monitoring of the quality of service has been conducted.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectсупермаркетиuk_UA
dc.subjectХарківuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectsupermarketsuk_UA
dc.subjectKharkivuk_UA
dc.subjectкачествоuk_UA
dc.subjectобслуживаниеuk_UA
dc.subjectпотребителиuk_UA
dc.subjectсупермаркетыuk_UA
dc.subjectХарьковuk_UA
dc.titleМоніторинг якості обслуговування споживачів у супермаркетах Харковаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_82.pdf189.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.