Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23560
Назва: Маркетинг на підприємствах ресторанного господарства: визначення та специфіка
Автори: Шталь, Т.В.
Ключові слова: маркетинг;підприємства ресторанного господарства;marketing;restaurant enterprises;маркетинг;предприятия ресторанного хозяйства
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Маркетинг на підприємствах ресторанного господарства: визначення та специфіка. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 570-578.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто обгрунтування понять маркетингу у сфері ресторанного господарства. Запропоновано розгляд підприємства ресторанного господарства як цілеорієнтованої системи на ринку товарів і послуг з урахуванням місії і цілей економічної діяльності. Визначено особливості складу маркетингу-мікс для сфери послуг та необхідність постійного приведення діяльності підприємства ресторанного господарства відповідно до ринкової ситуації.
Substantiation of marketing concepts in the sphere of restaurant business is considered in the article. The author offers a consideration of the enterprise in restaurant business as a goal-oriented system on a market of goods and services, taking into account mission and purposes of economic activity. Features of marketing-miх structure for the sphere of services and the necessity of constant bringing the activity of the enterprise in accordance to the market situation are defined in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23560
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_81.pdf251.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.