Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШталь, Т.В.-
dc.date.accessioned2023-02-21T19:43:50Z-
dc.date.available2023-02-21T19:43:50Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Маркетинг на підприємствах ресторанного господарства: визначення та специфіка. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 570-578.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23560-
dc.description.abstractРозглянуто обгрунтування понять маркетингу у сфері ресторанного господарства. Запропоновано розгляд підприємства ресторанного господарства як цілеорієнтованої системи на ринку товарів і послуг з урахуванням місії і цілей економічної діяльності. Визначено особливості складу маркетингу-мікс для сфери послуг та необхідність постійного приведення діяльності підприємства ресторанного господарства відповідно до ринкової ситуації.uk_UA
dc.description.abstractSubstantiation of marketing concepts in the sphere of restaurant business is considered in the article. The author offers a consideration of the enterprise in restaurant business as a goal-oriented system on a market of goods and services, taking into account mission and purposes of economic activity. Features of marketing-miх structure for the sphere of services and the necessity of constant bringing the activity of the enterprise in accordance to the market situation are defined in the article.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпідприємства ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectrestaurant enterprisesuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпредприятия ресторанного хозяйстваuk_UA
dc.titleМаркетинг на підприємствах ресторанного господарства: визначення та специфікаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_81.pdf251.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.