Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23557
Название: Впровадження франчайзингу у розподільчих системах туристичних підприємств
Авторы: Шумлянська, Н.B.
Ключевые слова: франчайзинг;розподільчі системи;туристичні підприємства;franchising;distribution systems;tourist enterprises;франчайзинг;распределительные системы;туристические предприятия
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Шумлянська Н. B. Впровадження франчайзингу у розподільчих системах туристичних підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 563-570.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання впровадження франчайзингу у туристичному бізнесі України. Висвітлено переваги та недоліки договору франчайзингу для туристичних операторів та туристичних агентів. Визначено перспективність розвитку франчайзингових відносин на ринку туристичних послуг.
The questions of introduction franchising in tourist business of Ukraine are considered. The advantages and lacks of the contract franchising for the tourist operators and tourist agents are designated. The prospects of development franchising of the relations in the market of tourist services are determined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23557
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (10)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2009_2_80.pdf170.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.