Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23557
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШумлянська, Н.B.-
dc.date.accessioned2023-02-21T19:25:14Z-
dc.date.available2023-02-21T19:25:14Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationШумлянська Н. B. Впровадження франчайзингу у розподільчих системах туристичних підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 563-570.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23557-
dc.description.abstractРозглянуто питання впровадження франчайзингу у туристичному бізнесі України. Висвітлено переваги та недоліки договору франчайзингу для туристичних операторів та туристичних агентів. Визначено перспективність розвитку франчайзингових відносин на ринку туристичних послуг.uk_UA
dc.description.abstractThe questions of introduction franchising in tourist business of Ukraine are considered. The advantages and lacks of the contract franchising for the tourist operators and tourist agents are designated. The prospects of development franchising of the relations in the market of tourist services are determined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.subjectрозподільчі системиuk_UA
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UA
dc.subjectfranchisinguk_UA
dc.subjectdistribution systemsuk_UA
dc.subjecttourist enterprisesuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.subjectраспределительные системыuk_UA
dc.subjectтуристические предприятияuk_UA
dc.titleВпровадження франчайзингу у розподільчих системах туристичних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_80.pdf170.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.