Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23553
Название: Складові маркетингового потенціалу підприємства в системі стратегічного управління
Авторы: Кривошеєва, Н.M.
Ключевые слова: маркетинговий потенціал;підприємство;стратегічне управління;marketing potential;enterprise;strategic management;маркетинговый потенциал;предприятие;стратегическое управление
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Кривошеєва Н. M. Складові маркетингового потенціалу підприємства в системі стратегічного управління. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 556-563.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто складові категорії маркетингового потенціалу підприємства. Запропоновано методику кількісної оцінки його величини, що характеризує здатність керуючої системи забезпечити стійкість підприємства на ринку.
The elements of marketing potential enterprises are considered. The method of estimate of marketing potential is quantitatived for stability of enterprises is rekommended on market.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23553
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (10)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2009_2_79.pdf188.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.