Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23553
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривошеєва, Н.M.-
dc.date.accessioned2023-02-21T19:02:25Z-
dc.date.available2023-02-21T19:02:25Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКривошеєва Н. M. Складові маркетингового потенціалу підприємства в системі стратегічного управління. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 556-563.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23553-
dc.description.abstractРозглянуто складові категорії маркетингового потенціалу підприємства. Запропоновано методику кількісної оцінки його величини, що характеризує здатність керуючої системи забезпечити стійкість підприємства на ринку.uk_UA
dc.description.abstractThe elements of marketing potential enterprises are considered. The method of estimate of marketing potential is quantitatived for stability of enterprises is rekommended on market.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectmarketing potentialuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectмаркетинговый потенциалuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectстратегическое управлениеuk_UA
dc.titleСкладові маркетингового потенціалу підприємства в системі стратегічного управлінняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_79.pdf188.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.