Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23431
Назва: Застосування мулътиплікативних моделей у процесі формування людського фактора на підприємствах роздрібної торгівлі
Автори: Забродська, Г.І.
Ключові слова: мулътиплікативні моделі;людський фактор;підприємства роздрібної торгівлі;multiplicative models;human factor;retail trade enterprises;мультипликативные модели;человеческий фактор;предприятия розничной торговли
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Забродська Г. І. Застосування мулътиплікативних моделей у процесі формування людського фактора на підприємствах роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 389-397.
Короткий огляд (реферат): Автором запропоновано використання мультиплікативних моделей для кількісної оцінки цільових установок формування людського фактора в антикризовому управлінні підприємств роздрібної торгівлі.
An autor conducted the integral complex estitmation of the state of human factor forming at retail enterprises by the method of analysis of hierarchies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23431
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_57.pdf315.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.