Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23431
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗабродська, Г.І.-
dc.date.accessioned2023-02-20T19:52:28Z-
dc.date.available2023-02-20T19:52:28Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЗабродська Г. І. Застосування мулътиплікативних моделей у процесі формування людського фактора на підприємствах роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 389-397.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23431-
dc.description.abstractАвтором запропоновано використання мультиплікативних моделей для кількісної оцінки цільових установок формування людського фактора в антикризовому управлінні підприємств роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractAn autor conducted the integral complex estitmation of the state of human factor forming at retail enterprises by the method of analysis of hierarchies.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмулътиплікативні моделіuk_UA
dc.subjectлюдський факторuk_UA
dc.subjectпідприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectmultiplicative modelsuk_UA
dc.subjecthuman factoruk_UA
dc.subjectretail trade enterprisesuk_UA
dc.subjectмультипликативные моделиuk_UA
dc.subjectчеловеческий факторuk_UA
dc.subjectпредприятия розничной торговлиuk_UA
dc.titleЗастосування мулътиплікативних моделей у процесі формування людського фактора на підприємствах роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_57.pdf315.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.