Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2333
Назва: Управління змінами та пошук стратегічних рішень розвитку сільськогосподарських підприємств.
Інші назви: Managing changes and searching strategic solutions to develop agricultural enterprises
Управление изменениями и поиск стратегических решений развития сельскохозяйственных предприятий.
Управління змінами та пошук стратегічних рішень розвитку сільськогосподарських підприємств.
Автори: Ponomarova, M.S.
Ключові слова: management, change, strategic decisions, management effectiveness, agricultural enterprise.;управление, изменение, стратегические решения, результативность управления, сельскохозяйственное предприятие;управління, зміна, стратегічні рішення, результативність управління, сільськогосподарське підприємство.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Ponomarova M.S. Managing changes and searching strategic solutions to develop agricultural enterprises // Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. Серія „Економічні науки”- 2017 - № 3. - С. 3.
Серія/номер: Економічні науки;№ 3
Короткий огляд (реферат): The article identifies the steps for managing change and the search for strategic decisions for the development of agricultural enterprises. Conditions of the normal functioning of agricultural commodity producers in a market economy are determined. The use of changes in strategic decisions and operational expenses is substantiated. The main most essential stages of budget development presented as the main directions of the enterprise development strategy.
У статті визначені кроки управління змінами та пошук стратегічних рішень розвитку сільськогосподарських підприємств. Управлі́ння змі́ ́ нами - це збалансована система управління ресурсами, пов'язана зі змінами. Удосконалення системи змін і пошук стратегічних рішень розвитку відповідно до вимог оперативного управління сприяють впровадженню нормативних методів управління, що в рамках сільськогосподарського виробництва може забезпечуватися наступними підвидами: прогнозування, перспективне планування, бізнес планування, річне планування, оперативне планування. Саме тому, функцією підприємств є можливість підприємства втримати свою нішу на ринку товарів та розширити її. У реальній економіці підприємець повинен працювати постійно в стадії конкурентної боротьби. Бо саме конкуренція спонукає до опрацювання стратегії і тактики поведінки господарюючих суб’єктів як такої, що спрямована на постійний пошук нового, рух вперед, маневрування ризиком, забезпечуючи таким чином не тільки виживання, а й одержання максимального прибутку і в кінцевому рахунку – прогрес соціально економічного розвитку як на мікро так і на макрорівні. Визначені умови нормального функціонування сільськогосподарських товаровиробників у ринковій економіці. Обґрунтовано використання зміни стратегічних рішень й операційних витрат. Надані основні найбільш вагомі етапи розробки бюджетів як основних напрямків стратегії розвитку підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2333
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
M.S. Ponomarova.pdf440.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.