Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23299
Название: Процес формування антикризової стратегії торговельного підприємства
Авторы: Зінов'єва, І.B.
Ключевые слова: антикризова стратегія;торговельне підприємство;anti-crisis strategy;trading company;антикризисная стратегия;торговое предприятие
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Зінов'єва І. B. Процес формування антикризової стратегії торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 344-352.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні підходи до формування стратегії підприємства в умовах кризи, розроблено схему формування антикризової стратегії торговельного підприємства.
The basic going is considered near forming of strategy of enterprise in the conditions of crisis, the chart of forming of anticrizis strategy of point-of-sale enterprise is developed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23299
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (10)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2009_2_51.pdf264.71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.