Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/23299
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗінов'єва, І.B.-
dc.date.accessioned2023-02-17T21:10:36Z-
dc.date.available2023-02-17T21:10:36Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЗінов'єва І. B. Процес формування антикризової стратегії торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 344-352.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23299-
dc.description.abstractРозглянуто основні підходи до формування стратегії підприємства в умовах кризи, розроблено схему формування антикризової стратегії торговельного підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe basic going is considered near forming of strategy of enterprise in the conditions of crisis, the chart of forming of anticrizis strategy of point-of-sale enterprise is developed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectантикризова стратегіяuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectanti-crisis strategyuk_UA
dc.subjecttrading companyuk_UA
dc.subjectантикризисная стратегияuk_UA
dc.subjectторговое предприятиеuk_UA
dc.titleПроцес формування антикризової стратегії торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_51.pdf264.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.